Jesteś zainteresowany naszymi meblami?
Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem:
sklep@stylowesny.pl
lub telefonicznie:
+48 61 625 5454
a doradzimy Ci, które meble są dla Ciebie odpowiednie. Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo.



Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@stylowesny.pl.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres właściwy dla jej producenta:
a) w przypadku, gdy producentem jest Fabryka mebli Latzke:
Fabryka mebli Latzke
ul. Sienkiewicza 114
89-400 Sępólno Krajeńskie
b) w przypadku, gdy producentem jest Bello Giardino:
Bello Giardino
ul. Myśliborska 21
66-400 Gorzów Wielkopolski,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, o szacowanej wysokości tych kosztów poinformujemy Cię w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
Możesz skorzystać z opcji dostarczenia towaru na właściwy adres przez firmę kurierską wskazaną w Sklepie, która zapewnia usługi dostarczania towarów wielkogabarytowych.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@stylowesny.pl lub drogą pocztową na adres: Rolna 35/25, 61-491 Poznań.
Reklamowany towar należy wysłać na adres właściwy dla jego producenta:
a) w przypadku, gdy producentem jest Fabryka mebli Latzke:
Fabryka mebli Latzke
ul. Sienkiewicza 114
89-400 Sępólno Krajeńskie
b) w przypadku, gdy producentem jest Bello Giardino:
Bello Giardino
ul. Myśliborska 21
66-400 Gorzów Wielkopolski.
Możesz skorzystać z opcji dostarczenia towaru na właściwy adres przez firmę kurierską wskazaną w Sklepie, która zapewnia usługi dostarczania towarów wielkogabarytowych.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.